poniedziałek, 30 grudnia 2013

INTERNET. MARKETING. EKONOMIA

Z każdym rokiem zwiększa się ilość dokonywanych zakupów online.
Gdy już będziesz miał swój sklep internetowy, pamiętaj, że obecnie klienci się zmienili. Dzisiaj mają zdecydowanie większą świadomość swoich praw. I jeżeli choć przez chwile wyczują, że chcesz „ grać” z nimi nie fair to nigdy nie wrócą do twojego sklepu. A co gorsza swoim znajomym też to odradzą. Pamiętaj więc o tym gdy będziesz tworzył strategię swojego biznesu w Internecie.


Cechy E-Sklepu

  • sklep otwarty 24 h na dobe 7 dni w tygodniu
  • łatwość i szybkość dokonywanych zakupów
  • dokonywanie zakupów pijąc wino, jedząc kolację, leżąc w łóżku
  • dostawa pod drzwi mieszkania
  • duża oszczędność czasu

Ważne zasady E-Sklepu
  • Produkty ze zdjęcia mają być identyczne jak wysyłane do klienta – bez tzw. Upiększania.
  • Ceny produktów mają być jasno podane: netto + VAT lub brutto.
  • Stosować tylko prawdziwą promocję nie pozorną. Jeżeli udzielamy promocji na dany produkt to musi być ona zauważalna zarówno procentowo jak i cenowo.
  • Szybka wysyłka. Klienci nie lubią czekać, jeżeli będziemy dostarczali produkty z naszego sklepu internetowego w maksymalnie 2 dni, to nasz sklep online zyska duży szacunek. A to spowoduję tzw. szepto-marketing lub jak kto woli plotkę, bardzo pozytywną o naszym sklepie internetowym.
  • Klienci lubią być doceniani, dlatego należy pomyśleć o kartach rabatowych. Wysokość przyznanych rabatów musi być zróżnicowana od wielkości dokonywanych zakup. Klienci, którzy zamawiają bardzo dużo, mając 20 % rabatu będą zamawiali około 40 % więcej.

To tylko niektóre cechy, pokazujące wyższość tradycyjnych sklepów. Jednak aby twój biznes był postrzegany w takich kategoria musisz stworzyć sklep internetowy. Następnie ten sklep musisz odpowiednio wyposażyć. Jeżeli twój sklep internetowy będzie przyjazny klientowi to zyskasz grono stałych klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz