INTERNET. MARKETING. EKONOMIA
Z każdym
rokiem zwiększa się ilość dokonywanych zakupów online.
Gdy już będziesz miał swój sklep
internetowy, pamiętaj, że obecnie klienci się zmienili. Dzisiaj mają
zdecydowanie większą świadomość swoich praw. I jeżeli choć przez chwile wyczują,
że chcesz „ grać” z nimi nie fair to nigdy nie wrócą do twojego sklepu. A co
gorsza swoim znajomym też to odradzą. Pamiętaj więc o tym gdy będziesz tworzył
strategię swojego biznesu w Internecie.
Cechy E-Sklepu
- sklep otwarty 24 h
na dobe 7 dni w tygodniu
- łatwość i szybkość
dokonywanych zakupów
- dokonywanie zakupów
pijąc wino, jedząc kolację, leżąc w łóżku
- dostawa pod drzwi
mieszkania
- duża oszczędność
czasu
Ważne zasady
E-Sklepu
- Produkty ze zdjęcia mają być identyczne jak wysyłane do klienta – bez
tzw. Upiększania.
- Ceny produktów mają być jasno podane: netto + VAT lub brutto.
- Stosować tylko prawdziwą promocję nie pozorną. Jeżeli udzielamy
promocji na dany produkt to musi być ona zauważalna zarówno procentowo jak
i cenowo.
- Szybka wysyłka. Klienci nie lubią czekać, jeżeli będziemy dostarczali
produkty z naszego sklepu internetowego w maksymalnie 2 dni, to nasz sklep
online zyska duży szacunek. A to spowoduję tzw. szepto-marketing lub jak
kto woli plotkę, bardzo pozytywną o naszym sklepie internetowym.
- Klienci lubią być doceniani, dlatego należy pomyśleć o kartach
rabatowych. Wysokość przyznanych rabatów musi być zróżnicowana od
wielkości dokonywanych zakup. Klienci, którzy zamawiają bardzo dużo, mając
20 % rabatu będą zamawiali około 40 % więcej.
To tylko niektóre cechy, pokazujące wyższość tradycyjnych sklepów. Jednak aby twój biznes był postrzegany w takich kategoria musisz stworzyć sklep internetowy. Następnie ten sklep musisz odpowiednio wyposażyć. Jeżeli twój sklep internetowy będzie przyjazny klientowi to zyskasz grono stałych klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz